آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

دو سال اول یا هر چهار آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان سال ابتدایی به یادگیری نحوه آموزش به کودک می گذرد - آماده شدن برای انتقال به سطح متوسطه. در همان زمان، دانش آموز شروع به خلاقیت در ورزش، موسیقی، محافل و بخش ها می کند و اولین دوستان خود را پیدا می کند.

 

این اتفاق می افتد که پسری تصمیم می گیرد آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان کاراته را ترک کند تا با یک دوست جدید به فوتبال برود. یا دختری که می خواهد از طراحی رقص برای مدل گلی دست بکشد. به ندرت والدینی با این موافقت می‌کنند - با این حال، با گذراندن سال‌های زیادی در کلاس درس، از کمربند، مدال و دیپلم عقب هستند. چیزی که من نیاز دارم این است که کودک را متقاعد کنم که برای رشد شخصیت بماند. یا به او آزادی انتخاب بدهیم؟

 

 

برای والدین کودکان و والدین دانش آموزان آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان دبیرستانی، تنها یک توصیه وجود دارد: علاقه خود را حفظ کنید، نه انتخاب. بگذارید کودک ببیند که برای شما کاراته یا فوتبال مهم نیست، بلکه سلامتی، چابکی و مهارت اوست. دختر شما می داند که از لطف او قدردانی می کنید و می خواهید او پرانرژی و انعطاف پذیر باشد، اما اجازه دهید انتخاب کند. مجسمه سازی جایگزین فعالیت بدنی نمی شود، بلکه ژیمناستیک، یوگا، کاپوئرا یا اسکیت بازی خواهد بود.

 

اگر کودک علاقه جدیدی دارد - نقاشی، شطرنج، رباتیک یا خیاطی - اشتراکی برای پشتیبانی، مواد و استودیو با یک کلمه، ستایش برای موفقیت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان بخرید، اما انتظار نتیجه را نداشته باشید. هر چه کودک بیشتر تلاش کند، بهتر می تواند خود را درک کند. فقط کسانی که می دانند چگونه به حرف خود گوش دهند و تأثیرات کافی به دست آورند، می توانند مسیر خود را انتخاب کنند.

 

کودک تلاش خواهد کرد تا علاقه خود را در دبیرستان پیدا کند. نوجوانی زمان آزمایش است، پس صبور باشید و برای حمایت از سرگرمی های فرزندتان آماده باشید.

 

 

موضوع در مورد موضوعات بیشتر: چگونه مغز گوشت گاو را بپزیم؟

نوجوانان و دانش آموزان دبیرستانی: فقط تمرین جدی

به نظر می رسد شوخی در مورد حقوقدانان و اقتصاددانان طولانی نخواهد بود. روسای دانشگاه های پایتخت خاطرنشان می کنند که در سال 2017 بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های مهندسی و فناوری اطلاعات را انتخاب کردند. و درست است، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان زیرا این زمینه ها در نیمی از مشاغل آینده ذاتی هستند.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 







:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 1077
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: